Textové pole: I  ZPĚT  I                        I   HOME   I   KONTAKT   I   E-MAIL  I                                 I    DALŠÍ  I 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

             

Karosářské díly jsou vyráběny metodou laminování do negativních forem.

 Výrobek se skládá ze dvou vrstev  skelné rohože  225g/m2, jedné vrstvy skelné tkaniny     500g/m2 a jedné vrstvy skelné rohože  600g/m2.  V místech lemů  blatníků je z důvodu vyšší pevnosti přidáno zesílení jednou vrstvou skelné rohože 600g/m2. Skelná tkanina  a  rohože jsou prosyceny nízkoemisní polyesterovou pryskyřicí   NORPOL 440 M750-888. První pohledová vrstva je tvořena bílým gelcoatem GS 2000-NORPOL s UV filtrem proti poškození působením povětrnostních podmínek.

Výrobek je dodáván v bílém provedení  .Po přebroušení jemným brusným papírem (zrnitosti 800-1200) z důvodu odstranění možného zbytku povrchu separační látky (pasta WAX 1000 a PVA )je připraven pro nastříkání klasickou metodou ( plnič , akrylátová nebo nitrokombinační barva).

Zadní kapoty  Š 130 RS  a Š 130 LR B/H S1 jsou  již upraveny výřezem pro sání a odvod tepla z motoru  resp. chlazení oleje ,  kryté  tahokovem MR 10.

Protože ŠKODA 130 RS a š 130 LR B/H S1  nebyly nikdy určeny a schváleny pro běžný silniční provoz  (pouze pro sportovní účely)  ,nejsou ani tyto díly  při tuningu  automobilů pro běžný silniční provoz schválené