Karosářské díly jsou vyráběny metodou laminování do negativních forem. Výrobek se skládá ze dvou vrstev skelné rohože 225g/m2, jedné vrstvy skelné tkaniny 500g/m2 a jedné vrstvy skelné rohože 600g/m2. V místech lemů blatníků je z důvodu vyšší pevnosti přidáno zesílení jednou vrstvou skelné rohože 600g/m2. Skelná tkanina a rohože jsou prosyceny nízkoemisní polyesterovou pryskyřicí NORPOL 440 M750-888. První pohledová vrstva je tvořena bílým gelcoatem GS 2000-NORPOL s UV filtrem proti poškození působením povětrnostních podmínek. Výrobek je dodáván v bílém provedení .Po přebroušení jemným brusným papírem (zrnitosti 800-1200) z důvodu odstranění možného zbytku povrchu separační látky (pasta WAX 1000 a PVA )je připraven pro nastříkání klasickou metodou ( plnič , akrylátová nebo nitrokombinační barva). Zadní kapoty Š 130 RS a Š 130 LR B/H S1 jsou již upraveny výřezem pro sání a odvod tepla z motoru resp. chlazení oleje , kryté tahokovem MR 10. Protože ŠKODA 130 RS a š 130 LR B/H S1 nebyly nikdy určeny a schváleny pro běžný silniční provoz (pouze pro sportovní účely) ,nejsou ani tyto díly při tuningu automobilů pro běžný silniční provoz schválené |
---|